fredag 11 maj 2012

Klick klick!

Blev inte Linköping idag, var för trött för att kliva upp ur min sköna säng, så då bestämde vi att skjuta upp det till en annan helg. Blev att jag klickade hem lite istället, bland annat en fin klänning, en kavaj, två clutch väskor, smycken och en sminkväska. En hel del med andra ord! Blir nog lite från H&M också. Gick lite på stan förut och handlade lite underkläder, hudkrämer och ett nagellack (se nedan). Så blev en riktig shopping dag trots allt! Lägger nog upp lite bilder på kläderna när jag fått hem dem.

Kvällen kommer bestå av Sons, rensa min garderob som samlat på sig lite för mycket, ut med det gamla in med det nya! och sen ska jag sätta ihop ett bord jag köpte förut. Imorgon ska bli klar med garderoben, sen dans och efter det blir det Sons resten av kvällen. På söndag väntas fika  med Madde. :)

Inga kommentarer: